BLOGas.lt

Archyvas: ‘pramogos’ kategorija

“SENI KIBIRAI”

2018-06-19

Taip linksmai pasivadinusi senovinių automobilių asociacija iš Klaipėdos.
Tikrai šypseną, bet kartu ir susidomėjimą kelia toks pavadinimas.

ŠAKIŲ BASEINAS, ARČIAUSIAI MŪSŲ NAMŲ

2018-05-22

Maudymosi sezono vandens telkiniuose dar nepradėjom. O pasipliuškenti oi kaip norisi, todėl ir vėl naudojamės baseinų teikiamais malonumais.
Mūsų mieste baseino nėra, bet džiaugiamės kaimyninio miesto baseinu.
Kai tik išsiilgstame vandens pramogų keliaujame į Šakius. Skaityti toliau [...]

Rodyk draugams

Atostogų parkas, vieta į kurią norisi sugrįžti…

2018-02-24

Jei nori atostogų susiruošk į Žibininkus. Vien čia atvykus tu jau atostogauji. Kitaip neįmanoma, nes atvykai į ATOSTOGŲ PARKĄ.

Kas gi tai? Tai poilsio ir sveikatinimo kompleksas, netoli Palangos. Tai nakvynė, baseinai ir pirtys, SPA ir sveikatinimo procedūros, sporto klubas, pramogos… Kiekvienas ras kas jam tinka ir patinka.

PABĖGIMO KAMBARYS JURBARKE

2017-11-27

Nenustygstame…Norim pramogų, veiklos…
Todėl ištaikę laisvesnę popietę, nors mokinukams tokių būna nedaug, išbandėme jau kažkada aprašytą pramogą “Pabėgimo kambarys”.
Kodėl ir vėl apie tai rašau, ogi todėl, kad šis pabėgimo kambarys įrengtas mūsų mieste ir kas kelia didžiausią nuostabą - jo lankymas visiškai nemokamas. Taip jis tikrai šiek tiek paprastesnis negu didmiesčiuose, bet tikrai įdomus ir nėra visiškai lengvas. Mes esame buvę ne viename ir vis tiek strigome, azartas tikrai apima, ieškom, pykstam, vėl bandom išsiaiškinti supainiotas užuominas.
Nežinantiems, dar kartą paaiškinsiu kas tai per pramoga. Tai tartum rebusas: bandai išsiaiškinti užuominas tarp randamų daiktų, plakatų, nuotraukų. Dėlioji tartum mozaikos gabalėlius, atrakini spynas, randi kitas užduotis, kol galų gale surandi raktą, kuriuo atsirakini užrakintas duris ir ištrūksti iš užrakintos patalpos. Ištrūkti reikėtų per valandą, tada būtum pilnai įvykdęs žaidimo sąlygas. Bet norisi kuo greičiau, na ir kas nenori pasiekti kuo geresnių rezultatų.

PRAMOGOS TAURŲ NUOTYKIŲ PARKE

2017-09-10

Apie Taurų nuotykių esate visi girdėję, bet dar kartelį trumpai pristatysiu kokias pramogas čia galima rasti. Tai: laipiojimas medžiais, nakvynė medyje, apsilankymas pilyje, Safari (ekskursija po Tauragės apylinkes visureigiu), pramogos mažiesiems žaidimų aikštelėje
Ypač džiugu, kad parkas nuolat atsinaujina, atsiranda naujų pramogų. Štai ir šiais metais įrengtas naujas čiuožimo kalnelis. Čiuožiama padangomis. Kalnelis susideda iš dviejų trasų, viena ekstremalesnė, nes trasos pabaigoje laukia šuolis ir nusileidimas ant oro pagalvės. Kita ramesnė, bet nei kiek neprastesnė.
Padangos yra vienvietės ir dvivietės, pasirenkama pagal poreikį.

ENERGETINIŲ LABIRINTŲ IR FIGŪRŲ PARKE

2017-08-01

Jau senokai planavome apsilankyti energetinių labirintų ir geometrinių figūrų parke. Šis parkas įsikūręs Plungės rajone, Likšių kaime.
Parkas tikrai sutvarkytas, didelis pliusas, kad yra pasisėdėjimui skirtų vietų tiek saulutėje, tiek pavėsyje. Aišku jei būtų daug žmonių tų vietų tikrai pritrūktų, bet galima turėti patiesaliuką ir atsisėsti tiesiog ant žolytės. Teritorija tvarkinga ir prižiūrėta. Yra kavinukė, tad galima pavalgyti. Vaikų džiaugsmui galima nusipirkti ledų išsinešimui.
Labirintai yra 5, visi skirtingi tiek savo struktūra, tiek ilgiu.Prie kiekvieno yra stendai su pavadinimais ir aprašymu.

LOBIO PAIEŠKA PANEMUNĖS PILYJE

2017-06-04

Atostogų pradžiai nusakyti panaudosime posakį: “gera pradžia - pusė darbo”.
Mokinuko atostogų pradžia prasidėjo nuo “lobio” ieškojimo. Ir ne bet kur, o tikrų tikriausioje pilyje.
Pilyje, kuri pilna paslapčių, kuri matė didžius kunigaikščius, kuri atlaikė karus, ir vis dar džiugina mus savo grožiu ir didybe. Ta pilis, tai mūsų gražioji Panemunės pilis.

Tarptautinė vabalų šventė…

2017-05-22

Kaip ir visoje Lietuvoje, taip ir mūsų miesto apylinkėse šis savaitgalis pasižymėjo renginių gausa. Sunku buvo net išsirinkti.
Kadangi šeimoje dominuoja “berniukai” pirmasis išsirinktas renginys buvo susijęs su mašinytėmis, ne bet kokiomis o simpatiškaisiais vabaliukais.
Labai gražioje vietoje Gelgaudiškio dvaro teritorijoje vyko tarptautinė vabalų šventė.
Jau vien į juos pažiūrėti smagu. Buvo renkamas simpatiškiausias vabaliukas, todėl mes atidžiai visus apžiūrėjome, su didžiuliu susidomėjimu, iš visų pusių…

DAR VIENAS PABĖGIMŲ KAMBARYS

2017-02-04

Ateina toks laikas, kai tokias dienas imi brangint labiau nei anksčiau. Kartais tyliai sau pagalvoju gal aš jomis džiaugiuosi labiau nei vaikai…
O buvo, tikrai buvo daug tokių akimirkų kai norėjosi vienumos, ramybės, pailsėt nuo namų…
Štai kas vyksta kai vaikai užauga…
Smagu, kad ir dideli vaikai nori leisti laiką kartu su mumis. Be abejo, mes stengiamės pasiūlyti jiems įdomų laisvalaikio leidimo būdą.
Tad ir vėl pasirinkome “pabėgimo kambarį”. Šią pramogą esame jau išbandę. Patiko, norime dar ir dar… Tik gaila, kad mūsų piniginei ji nėra labai priimtina. Bet retkarčiais galima…
Esame buvę “Adamsų kambaryje”, dabar rinkomės “Virusą”. pagal aprašymus jis šiek tiek šiurpesnis, buvome pasiruošę baisumams, bet mes drąsūs - neišsigandome… Jis skirtas tik nuo 14 metų, galvojome gal Airidui bus šiek tiek baisu.

BATUTŲ PARKE…

2017-01-28

Pramogų nori tiek maži, tiek dideli. Štai ir mūsų jau dideli vaikai, paklausus ką nuveikiam, vieningai atsakė: norim pramogų.
Airidas pasiūlė: važiuojam į batutų parką - Jump Space. Pasiūlymas buvo priimtas. Skubiai surenkama didesnė kompanija, juk dviem neįdomu, ir išvykstam į Kauną.
Uždaras batutų parkas įsikūręs Kaune (Pramonės pr.6, PC Prisma/Banginis).
Kas tai per parkas? Tai 1300 kv,m. arena, kurios ir sienos ir grindys iš batutų. Visa tai sujungta į vieną šokinėjimo erdvę.