BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Archyvas: ‘Pėsčiųjų žygiai’ kategorija

Miesto šventės “Mus jungiantys tiltai”atgarsiai - pėsčiųjų žygis “atminties tiltai”

2018-09-12

Kai miesto šventė tęsiasi kelias dienas, renginių būna įvairiausių. Štai vienas iš tokių pėsčiųjų ir dviračių žygis “Atminties tiltai”. Iš skirtingų miesto vietų, keliai vedė ten, kur gyva mūsų šalies istorija. Ta vieta sieja praeitį ir dabartį. Toje vietoje deginame atminimo žvakeles, giedame Lietuvos himną.
Nors pats žygis nebuvo ilgas, pėsčiomis keliavome tik 11 kilometrų, bet vieta kurią aplankėme paliko didelį įspūdį.

Rodyk draugams

Pėsčiųjų žygis “Knygos kelias”

2018-08-05

Kuo toliau tuo labiau populiarėja pėsćiųjų żygiai. Turi jie skirtingas tematikas, pavyzdżiui apimantys piliakalnius, bażnyćias, partizanų buvimo vietas, knygneśių kelius.
Atrodo kas ćia įdomaus. Eini eini ir galo nesimato. Bet eiti gera. Keliauji ne mieste, ne triukśmingomis gatvėmis, o pievomis, takais ir miškais. Ir per upelius perbristi tenka, ir pro elektrinius piemenis pralįsti. Ir bendrakeleiviai draugiśki būna. Nereikia pażinoti, kad ištiestum draugiškai ranką, visus vienija kartu nueiti kilometrai.

IR VĖL Į ŽYGĮ…

2018-06-19

Ir vėl kraunamės kuprines ir iškeliaujam į pėsčiųjų žygį. Šįkart žygis vakare, todėl į kuprines turime įsimesti ir žibintuvėlius.
Žygį organizavo Jurbarko rajono Vadžgirio kultūros namai.. Jis skirtas Okupacijos ir genocido dienai paminėti. Skaityti toliau [...]

PILIGRIMŲ ŽYGIS

2018-06-16

Piligrimai tai turistai, išsirengiantys į ilgus žygius pėsčiomis, lankantys bažnyčias ir kitas su religija susijusias vietas.
Vieną dieną ir mes su sūnumi pabuvome piligrimais, sudalyvavom 24 kilometrų pėsčiųjų Šv, Jokūbo kelio piligriminiame žygyje.

Rodyk draugams

Vasario 16 - osios žygis…

2017-02-16

Prezidentės raginimui „Vasario 16-ąją švęsk linksmai ir išradingai” nelikome abejingi ir mes. Pasidomėję kas vyks mūsų mieste ir aplinkiniuose miesteliuose, pasirinkome - žygį pėsčiomis knygnešių takais.
Mus labai sudomino tai, kad bus paliesta ir istorija. Sužinosime šį tą apie knygnešius.
Kodėl būtent knygnešių taku? Žygis buvo organizuojamas Šakių rajone. Šiame rajone, Sudargo miestelyje buvo itin patogu platinti uždraustą lietuvišką spaudą, todėl, kad Sudargo miestelis pačiame pasienyje, ir knygos atkeliaudavo iš Tilžės spaustuvių. Čia gyveno kunigas Martynas Sederevičius, lietuviškos spaudos platinimo organizatorius, ir visas savo lėšas skyręs šiai veiklai. Sederevičius buvo vadintas knygnešių tėvu.Jo kapą aplankėme pačioje žygio pradžioje,o apie knygnešių veiklą papasakojo Sudargo istorikė.
Žygiui buvo paruošti simboliniai knygų ryšulėliai, kuriuos žygeiviai galėjo nešti viso žygio metu.

Kalėdinis nykštukų žygis…

2016-12-27

Besiruošiant Kalėdoms, neišsigandę prasto oro dar pamankštinom kojeles ir sudalyvavom kalėdiniame nykštukų žygyje.
Su maždaug šimtu kitų nykštukų - žygeivių įveikėme dešimties kilometrų trasą.