BLOGas.lt

Archyvas: ‘mūsų laisvalaikis’ kategorija

Žvilgsnis į mėnulį…

2018-10-07

Kartais visai neplanuotai galima pamatyti tai ko dar nematę, išbandyti kažką neišbandytų.
Eilinė darbo diena, vakaras, ruošiamės nakties miegui. Ir dar trumpam prisėdus prie kompiuterio, internetiniame mūsų miesto puslapyje randu žinutę:
” Prašom prisijungti prie žvaigždžių stebėjimo Jurbarke. Būsi pirmą kartą ir nežinai kaip rasti? Ramiai! Tiesiog eini Panemunės dviračių pėsčiųjų taku į rytus ir dairaisi didelio balto vamzdžio. Prieini ir sakai:
- Labas, noriu į Mėnulį pažiūrėti.”
Suintriguoja…Juk panemunės dviračių takas mums vos ne po langais. na ir kas, kad miegot laikas. Praleisti tokios progos neketiname ir išskubame ieškoti to aprašytojo baltojo vamzdžio.Į mėnulį pažiūrėti labai norisi.

Apsilankymas Girstučio baseine

2018-04-13

Mums, neturintiems savam mieste baseino, apsilankymas baseine yra tikrai nemaža pramoga.
Na o jei jau išsiruošiame pramogauti, tai stengiamės, kad pramoga būtų nauja, dar nebandyta. Tad ir šį kartą apsilankėme baseine, kuriame dar nesame buvę. Vykome į Girstučio sporto kompleksą,įsikūrusį Kaune.
Paslaugų čia siūloma įvairių: mankštos, treniruotės, masažai. Bet mus labiausiai domino baseinas.

Apsilankymas Raudonės bibliotekoje…

2018-04-08

Šiandien Atvelykis.
Greitai pačių gražiausių pavasario švenčių prisiminimai nusės užmarštin. Tad dar norime pasidalinti įsimintinomis akimirkomis iš šio šventinio laikotarpio.

Žiemiškos akimirkos…

2018-01-28

Jau tapo įprasta, kad orai tokie permainingi. Ryte dar žiema, o vakare jau pavasaris…
Norint pasidžiaugti žiemos grožiu reikia suskubti. Tad ir skubėjome įkristi į sniegą ir pasigrožėti žiemiškais vaizdais.
Airidas su draugais aišku skubėjo pačiuožinėti nuo kalniukų.
O paskui pakeliavome po savo miesto apylinkes.

MŪSŲ POMĖGIAI IR LAISVALAIKIS

2017-09-01

Mūsų šeimai poilsis asocijuojasi su savaitgaliais ir tuo, kad dumsime iš namų. Ilsėsimės nuo kasdienybės , pasisemsime kažkokių naujų įspūdžių. Nesvarbu, kad po tokio poilsio dažniausiai grįžtame pavargę. Bet tas nuovargis būna tartum energijos užtaisas ateičiai.
Šeimos berniukus, didelius ir mažus žavi apžvalgos bokštai, ir aplankydami kokią nors, dar nelankytą vietovę, pasidomime ar netoliese nėra apžvalgos bokštų.
Šią vasarą pavyko aplankyti keturis, tarp jų ir Anykščių lajos taką.
Airidas, anksčiau skaičiuodavęs kiek laiptelių užkopia aukštyn, šiemet jau skaičiuoja kiek kartų užkopia į vieną ar kitą bokštą. Nes vieno karto niekaip neužtenka. Juk poilsis ir sportas, kojų mankšta - neatsiejami.