BLOGas.lt

Archyvas: ‘kelionės’ kategorija

Varlių karalystėje

2018-11-10

Kartą besilankydami Zyplių dvare esame apžiūrėję parodą, kuriojee eksponatai buvo varlytės.
Tad dabar sužinoję, kad viena kolekcininkė savo namų kiemelyje atidarė “Varlių namelį” ir jame gali apsilankyti visi norintys, suskubome aplankyti kvaksiukių.
Patikėkit, nesitikėjome išvysti to, ką išvydome.
Namelis nedidukas, bet kiek ten visokiausių varlių, varlyčių, varliukų…
Įėjome, sustojome, net nežinojome nuo ko pradėti apžiūrinėti.Visų pamatyti neįmanoma, nes eksponatų 4 200. Įsivaizduojate tokį skaičių varlyčių?

Metų medžio rinkimai Lietuvoje

2018-10-22

Ar girdėjote ką nors apie tai, kad Lietuvoje jau treti metai iš eilės renkamas metų medis. Lietuvoje tik treti, o Europoje tai vyksta nuo 2011 metų.
Kaip tai vyksta? Rajonų savivaldybės, saugomų teritorijų direkcijos, net pavieniai asmenys, žinantys kokį gražų ir įspūdingą medį, su sava istorija, apipintą legendomis, kuo nors išsiskiriantį iš kitų, gali pateikti paraišką Lietuvos arboristikos centrui. Iš visų paraiškų išrenkami keli gražiausi pretendentai, už kuriuos žmonės gali atiduoti savo simpatijų balsą.

Rodyk draugams

Ventės ragas - tai kas paliko mums įspūdį…

2018-10-15

Pagaliau pasiekėme pagrindinį mūsų kelionės tikslą - Ventės ragą. Tai labiausiai į vakarus nutolęs Šilutės rajono taškas.
Pro Ventės ragą driekiasi didžiausias paukščių migracijos kelias, todėl čia įrengta ornitologinė stotis, muziejus ir lankytojų centras.
Ventės rago ornitologijos stotis įkurta 1929 metais. Prie jos įkūrimo prisidėjo garsus gamtininkas Tadas Ivanauskas.

Sustojimas Rusnėje

2018-10-15

Toliau keliaudami pamariu stabtelime Rusnės miestelyje. O gal reikėtų sakyti Rusnės saloje. Įdomu lankytis tokiuose mažuose, bet gražiuose miesteliuose, turinčiuose savo istoriją.

Kelionė pamariu…Aukštadvaris

2018-10-14

Auksinis ruduo vilioja iš namų, tad bekeliaujant tuo nuostabiai spalvotu taku nukeliavome į pamarį, pasižvalgyti po Šilutės kraštą.
Sunku susitaikyti su tuo, kad dienos tapo tokios trumpos, tad tikrai nesuspėjome pamatyti visko ką planavome. Teks dar čia sugrįžti…
Jei neskaitysime  stabtelėjimų pasigrožėti spalvingu mišku, pirma mūsų stotelė Uostadvario kaimelis, esantis kairiąjame Atmatos krante. Čia yra išlikęs 1873 - 1876 metais pastatytas švyturys, kuris šiuo metu naudojamas tik kaip apžvalgos aikštelė.

Tai bent arkliukai…

2018-08-20

Dažnai būna taip: paskaitai, išgirsti apie kokią nors lankytiną vietą, pagalvoji, kad reikės kada nors aplankyti ir nustumi į kurią nors atminties kertelę.
Dažnai būna ir taip, kad važiuoji pro tą vietovę ir netikėtai pamatai nuorodą, tada stabteli ir pasirodo tai būna ta vieta, kurią planavai aplankyti.
O šį kartą nereikėjo nei nuorodos pamatyti…Nes tai kas domino tiesiog iškilo prieš mūsų akis…Įspūdingo dydžio…

Rodyk draugams

Pasakiškas muziejus po atviru dangumi “Metalo fantazija”.

2018-08-15

Kol dar oras palankus, kol neprabėgo paskutinės vasaros dienos, norisi kuo daugiau būti gamtos apsuptyje. Ne tik pabūti, bet ir pamatyti ką nors įspūdingo.
O apsilankymas muziejuje “Metalo fantazija” iš tiesų labai įspūdingas.
Muziejus įsikūręs labai gražioje teritorijoje prie Vištyčio ežero. Eksponatai išdėstyti gana didelėje teritorijoje. O jų yra apie 800, ir tai vieno žmogaus rankų darbas. Neįtikėtina, bet tai tiesa. Šių darbų autorius yra vilkaviškietis Darius Dulinskas.

Rodyk draugams

Lankantis “AB parke” Latvijoje reikalinga vieta poilsiui. Mūsų pasirinkimas…

2018-08-05

Besilankantiems “AB parke”, Latvijoje praverčia poilsis ar net nakvynė. Parko puslapyje galima rasti pasiūlymus su apsistoti tinkamomis vietomis, kurios nenutolusios nuo parko. Galimi pasirinkimai: svečių namai “Lobes Krogs”, poilsio kompleksas “Turbas”, viešbutis “Klidzina”.
Mes apsistojome svečių namuose “Lobes Krogs”, šalia Lobes upės .

Rodyk draugams

Istoriniai atradimai prie jūros. Kukuliškių baterija…

2018-06-07

Kai planuoji pabuvoti prie jūros, neieškai jokių lankytinų vietų. Mums patinka nuošalesni paplūdimiai, kur daugiau laukinės gamtos, todėl dažnai renkamės Karklę. Tad ir šį kartą patraukėme link jos, bet visai atsitiktinai sustojome Kukuliškių kaime. Nors pravažiuodami matėme nuorodą “Kukuliškių baterija”, kažkaip neatkreipėme į ją dėmesio.

Rodyk draugams

Kauno botanikos sode “Popietė su magnolijomis”.

2018-05-03

Pavasaris..Toks gražus metų laikas. Išsiilgę saulės, šilumos, žalumos, džiaugiamės kiekviena šviesia ir šilta dienele. O kartu kiekvienu pražydusiu žiedeliu, kiekvienu išsiskleidusiu lapeliu. O pasidžiaugti ir pasigrožėti tikrai yra kuo. Atrodo dar visai neseniai džiaugėmės pirmais žibučių, snieguolių žiedeliais. O šiandien pavasaris jau dovanoja visą glėbį pačių įvairiausių ir spalvingiausių pavasarinių žiedų.
Mes išsiruošėme ten, kur žiedų, žalumos tikrai gausu.
Ta vieta - tai Kauno botanikos sodas. Lankėmės jame jau ne kartą, bet čia yra ta vieta, kuri kiekvieną kart atrodo vis kitaip, todėl, kad žydi vis kiti augalai.