BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Archyvas: ‘kelionės’ kategorija

Istoriniai atradimai prie jūros. Kukuliškių baterija…

2018-06-07

Kai planuoji pabuvoti prie jūros, neieškai jokių lankytinų vietų. Mums patinka nuošalesni paplūdimiai, kur daugiau laukinės gamtos, todėl dažnai renkamės Karklę. Tad ir šį kartą patraukėme link jos, bet visai atsitiktinai sustojome Kukuliškių kaime. Nors pravažiuodami matėme nuorodą “Kukuliškių baterija”, kažkaip neatkreipėme į ją dėmesio.

Rodyk draugams

Kauno botanikos sode “Popietė su magnolijomis”.

2018-05-03

Pavasaris..Toks gražus metų laikas. Išsiilgę saulės, šilumos, žalumos, džiaugiamės kiekviena šviesia ir šilta dienele. O kartu kiekvienu pražydusiu žiedeliu, kiekvienu išsiskleidusiu lapeliu. O pasidžiaugti ir pasigrožėti tikrai yra kuo. Atrodo dar visai neseniai džiaugėmės pirmais žibučių, snieguolių žiedeliais. O šiandien pavasaris jau dovanoja visą glėbį pačių įvairiausių ir spalvingiausių pavasarinių žiedų.
Mes išsiruošėme ten, kur žiedų, žalumos tikrai gausu.
Ta vieta - tai Kauno botanikos sodas. Lankėmės jame jau ne kartą, bet čia yra ta vieta, kuri kiekvieną kart atrodo vis kitaip, todėl, kad žydi vis kiti augalai.

Rodyk draugams

Kodėl nepasižvalgius į kitų miestelių velykinius papuošimus…

2018-04-09

Šventės…Taip jau būdinga, kad šventėms visada ruošiamės puošdami namus. Bet būna papuošti ne tik namai, bet ir miestai, miesteliai, gyvenvietės.
Visada į tokius akcentus smagu pasižvalgyti mus supančioje aplinkoje.
Tokios puošmenos išvilioja žmones iš namų. Juk smagu pasigrožėti tuo, ką sukūrė išradingi Lietuvos gyventojai.

MŪSŲ GIMTASIS MIESTAS JURBARKAS

2018-01-25

Mūsų mieste net keli parkai, kviečiantys pasivaikščioti. Didžiausias Jurbarko parkas. Jame kadaise buvo Jurbarko dvaras. Jis priklausė kunigaikščiams Vasilčikovams Yra išlikę du dvaro flygeliai, jie tartum dvyniai,
Viename, kuris anksčiau buvo svečių namai, dabar įrengtas Jurbarko krašto muziejus, kitame Jurbarko turizmo centras.

KREKENAVOS REGIONINIO PARKO PAŽINTINIS LANKYTOJŲ CENTRAS

2017-08-28

Krekenavoje jau esame buvę. Kopėme į apžvalgos bokštą, vaikščiojome pojūčių taku.
Taip jau išėjo, kad mūsų maršrutas vėl vedė pro Krekenavą. Nusprendėme sustoti ir užsukti į regioninio parko lankytojų centrą (mat pirmą kartą šioje vietoje buvome ne darbo metu).
Likome sužavėti…Kiek čia įdomybių. Jau vien įėjus į ekspozicijų salę aikteli iš nuostabos. Labai gražiai ir išradingai viskas pateikta.
O kai pradedi viską apžiūrinėti, supranti, kad čia galėtum praleisti tikrai pusę dienos. Gaila, mes tiek laiko neturėjom, bet mielai apsilankytume čia dar kartą.
Įdomiai viskas pateikta. Tokia ekspozicinė medinė juosta “vingiuoja” po visą erdvę, idėja tokia: ji atkartoja Nevėžio upės vingius ir kilpas.

UKMERGĖS PILIAKALNIS

2017-08-27

Keliaudami mėgstame stabtelti visai neplanuotose vietose.Ypač dažnai išsukame iš kelio pamatę nuorodą - piliakalnis.
Tiesa, lankytinų vietų Lietuvoje ženklinimu esame gerokai nusivylę. Nes arba nerandame to kas paminėta ženkle, arba ieškome kokio nors objekto, link kurio nuorodų nerandame visai.
Šį kartą pasukome iš kelio ir labai tuo džiaugėmės. Nes pamatėme iš tiesų labai gražų ir gana didelį piliakalnį. Nuo kurio atsivėrė dalis Ukmergės.

STRUVĖS GEODEZINIS LANKAS

2017-08-14

Kartais kelionių metu pamatai tai, ko nei nesitikėjai pamatyti. O svarbiausiai, kad reikia ir visagalį internetą pasitelkti, kad pasiaiškinti kas gi tai yra, ir visų keliauninkų žinias sudėti į vieną, ir padaryti bent kokią suprantamą išvadą.
Toks vienas netikėtas mūsų kelionių atradimas - Struvės geodezinis lankas. Nebuvom nieko apie tokį girdėję.
Patraukė aišku gražiai sutvarkyta aikštelė ir lenta, kad tai lankytinas objektas, todėl nusprendėme stabtelti ir pramankštinti kojas, tuo pačiu sužinoti kas tai per vieta. Aikštelėje suoliukas su vaizdu į laukus, šalia sūpynės vaikams.

PASAKŲ NAMUKAS IŠ ŠIAUDŲ

2017-08-13

Vienos savo kelionės metu, pakelėje pamatėme štai tokį pasakų namuką. Na ir kaip prie jo nesustoti? Juk gražu, neįprasta, ekologiška.
Prisiminėme, kad apie šiuos šiaudinius grožius, kuriamus Panevėžio rajone Naujamiesčio seniūnijoje, tikrai esame girdėję ir matę per televiziją.
Tokie šiaudiniai statiniai šioje vietovėje kuriami jau eilę metų, net 11, kiekvieną rudenį įgyvendinama vis kitokia idėja. Buvo ir muzikos instrumentų, ir įspūdingas traukinys. Skulptūros būdavo sudeginamos, sukuriant dar vieną reginį - ugnies šou.
Šis namelis išliko, nes kaip tik buvo nuspręsta keisti tradicijas ir nebedeginti statinių.
Statytas rudenį, bet tikrai gražiai išsilaikęs ir vis dar kvepiantis kaimu.

ENERGETINIŲ LABIRINTŲ IR FIGŪRŲ PARKE

2017-08-01

Jau senokai planavome apsilankyti energetinių labirintų ir geometrinių figūrų parke. Šis parkas įsikūręs Plungės rajone, Likšių kaime.
Parkas tikrai sutvarkytas, didelis pliusas, kad yra pasisėdėjimui skirtų vietų tiek saulutėje, tiek pavėsyje. Aišku jei būtų daug žmonių tų vietų tikrai pritrūktų, bet galima turėti patiesaliuką ir atsisėsti tiesiog ant žolytės. Teritorija tvarkinga ir prižiūrėta. Yra kavinukė, tad galima pavalgyti. Vaikų džiaugsmui galima nusipirkti ledų išsinešimui.
Labirintai yra 5, visi skirtingi tiek savo struktūra, tiek ilgiu.Prie kiekvieno yra stendai su pavadinimais ir aprašymu.

Rodyk draugams

Kai diena būna per trumpa…Papilėje

2017-07-27

Ir vėl sumanėme leistis į kelionę ir patyrinėti dar vieną Lietuvos kampelį, tokį kuriame dar nesame buvę. Pasirinkome Akmenės rajoną. Gaila tik, kad į pačią Akmenę neužsukome. Diena turi tokią, kartais neigiamą ypatybę. Ji turi pabaigą, o pabaiga ateina kartu su tamsa, kuri kelionėms visai nepalanki.
Mūsų tikslas buvo PAPILĖ,nuo mūsų gyvenamosios vietos nutolusi 160 kilometrų. Atrodo ne taip ir toli, bet , kad važiuodami link tikslo, mes randame daug mažų tiksliukų.
Miestelis nedidukas, bet kiek čia lankytinų objektų.
O akmenų akmenų…Neveltui ir pavadinimas šio rajono toks. O mes dar į akmenų muziejus ir sodybas važiavom. Kas mus patraukė į Papilę? Štai šie objektai.